OVER TUMMERS
Werk je bij Tummers dan werk je bij een wereldspeler die actief is met drie bedrijven: Tummers Food Processing Solutions, Tummers Simon Dryers Technology en Tummers Metal Solutions.
Hoe indrukwekkend onze machines en technieken ook zijn, onze mensen maken het verschil. Trots en gepassioneerd werken we samen aan totaaloplossingen voor tal van opdrachtgevers. Bevlogen, maar altijd met beide benen op de grond en schouder aan schouder, als één team.
OVER DE AFDELING
De functie van Servicemonteur is onderdeel van Tummers Food Processing Solutions en dan specifiek de Tummers Support Group. Met deze tak bouwen en leveren we wereldwijd machines en proceslijnen voor de verwerking van aardappelen ‘van land tot klant’. Daarbij ontzorgen we de klant van a tot z met advies, service en installatie. In de werkplaats zorgen we ervoor dat machines in elkaar worden gezet, getest en klaar worden gemaakt voor transport. Bij Tummers hebben we een informele werksfeer en al vele vriendschappen hebben hier de basis gelegd.
OVER DE FUNCTIE
Als Servicemonteur ben je veel onderweg en werk je op locaties bij klanten. Je voert inspecties uit, onderhoudt en repareert delen van machines en productielijnen en stelt machines weer in bedrijf. Over het algemeen gaat het om periodieke geplande onderhoudswerkzaamheden, het verhelpen van storingen en het uitvoeren van inspecties. Een goede samenwerking met onze klanten is voor ons van groot belang. Daarom stem je samen met de klant je werkzaamheden af en draag je oplossingen aan ter verbetering. Omdat er gepland en niet gepland onderhoud uitgevoerd wordt, is een goede verslaglegging en administratie belangrijk. Je weet namelijk van tevoren niet altijd wat de oorzaak van het probleem is.
Je krijgt een bus, dus een rijbewijs (b) is wel nodig. In de bus zitten al je gereedschap, apparaten en papieren om direct te kunnen reageren op een storing.
Het is zeker belangrijk om te vermelden dat het geen 9-17 baan is, want overdag draaien onze machines vaak bij onze klanten. Het zijn meestal geplande werkzaamheden waarbij het nodig kan zijn dat je vroeg vertrekt en soms lopen werkzaamheden uit. Het onderhoud en eventuele reparatiewerk gebeurt vaak buiten kantoortijden. Door jouw veelzijdigheid kan het ook wel eens gebeuren dat je bijspringt bij de monteurs om mee te helpen. Service verlenen en klanten helpen zit nou eenmaal in jouw DNA.
OVER JOU
Service verlenen en oplossingsgericht denken zijn een aantal van jouw sterke eigenschappen. Je hoeft er niet eens per se ervaring als Servicemonteur te hebben, want wanneer je bij ons op gesprek komt kunnen we al snel zien of je het in de vingers hebt.
Heb je wel ervaring als Servicemonteur, dan weet je als het goed is wat je belangrijk vindt in deze functie. Dus als je toe bent aan een nieuwe werkomgeving, nieuwe uitdaging en nieuwe markt, kom dan vooral eens kennismaken.
De beste manier om erachter te komen of deze functie bij je past, is langskomen. Maar om je een beetje op weg te helpen hebben we enkele begrippen voor je op een rij gezet: onregelmatige werktijden vind je niet erg, harde werker, ambitie om beter te worden in je werk, spreekt voldoende Engels om je goed verstaanbaar te maken bij klantcontact en presentaties.
OVER ONS SAMEN
Door de onregelmatigheden werktijden krijg je extra vergoedingen bovenop je salaris.
Wij bieden veel verschillende soorten cursussen zodat jij je kan blijven ontwikkelen. Ook wanneer je zelf iets ziet wat je graag wilt leren.
In deze functie is het gebruikelijk dat je trainingen en instructies geeft aan klanten. Wees gerust, hierin faciliteren we je volledig.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.