Aardappelvakbeurs INTERPOM groot succes voor Tummers

14 januari 2022

Ook voor Tummers Food Processing Solutions ging de 20e editie van aardappelvakbeurs INTERPOM gepaard met veel onzekerheden. Omdat wij veel waarde hechten aan persoonlijk klantcontact, besloten we toch deel te nemen met een kleiner team. Dit wist vanwege het coronavirus niet wat het van tevoren moest verwachten, maar uiteindelijk bleken de bezoekers onze stand goed te bezoeken. We kijken dan ook vol trots terug op onze deelname!

Het thema van INTERPOM luidde dit jaar ‘Let’s reconnect the potato chain!’ Het evenement in het Belgische Kortrijk trok uiteindelijk 11.768 bezoekers, verspreid over 3 dagen. We stelden ons tijdens deze editie ten toon met een compleet nieuwe stand, geheel in de lijn van onze nieuwe corporate branding. Met de presentatie van onze eerste eigen stoomschiller én de nieuwe Tummers Support Group waren we erg blij met de interesse van alle bezoekers op onze stand.

Tummers Steam Peeler (TSP)

Tot onze nieuwste ontwikkelingen behoort onder andere onze eigen stoomschiller, de ‘Tummers Steam Peeler’ (TSP). De hoofdcomponenten van deze industriële schilmachine werden ontworpen met het oog op een verlengde levensduur en langere onderhoudsintervallen, waardoor stilstand en onderhoudskosten tot een minimum worden beperkt. Door het compacte formaat past deze machine daarnaast in elke nieuwe én bestaande schillijn.

Hoogst mogelijk rendement

De nieuw opgerichte Tummers Support Groep was dit jaar voor het eerst aanwezig op onze stand. We richtten deze afdeling op om onze klanten wereldwijd te helpen en op alle vlakken te steunen, bijvoorbeeld door het maximale rendement uit hun apparatuur te behalen. De Tummers Support Groep neemt hen alle zorgen uit handen, vanaf de inbedrijfstelling tot en met onderhoud en advies over de juiste voorraad reserveonderdelen.

 

'Aanwezigheid zeer waardevol'

Onze Service & Support Manager Joris Buijtenweg ervaarde de aanwezigheid van de Tummers Support Groep op INTERPOM als zeer waardevol: “Onze stand trok veel gerichte klanten, waaronder ook technische mensen vanuit de werkvloer. Door een goede interactie met onze verkoopafdeling werden wij er bij vragen direct bij geroepen, waardoor we snel konden schakelen. Ik heb INTERPOM daarom als zeer succesvol ervaren en verwacht dan ook dat de Tummers Support Group er op andere beurzen zeker bij is!”, laat hij vol enthousiasme weten.

In 2022 hopen we al onze klanten, relaties en werknemers weer persoonlijk te kunnen ontmoeten. Omdat er dit jaar grote ontwikkelingen op de planning staan voor ons, kijken we in elk geval vol vertrouwen uit naar de toekomst!

Wil je per e-mail op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Geen passende vacature maar wel interesse?

Stuur een open sollicitatie naar hr@tummers.nl